Ψάξε όποια λέξη θες, όπως darude - sandstorm:
 
86.
<3
A woman laying on her left side ... 3 = b00bs, < = ... well, you know
I was hanging with my <3 last night, we had a good time.
από Patrick 17 Φεβρουάριος 2005
 
22.
<3
It is very clearly an ass with a hat on, used under the guise of being a heart.
"Eric i <3 you" actually meaning "eric you're an asshat".
από funkyfifmonkey 12 Δεκέμβριος 2009
 
23.
<3
Another way in texting to say heart, insted of just writing the name you can put <3. If you look at this sideways it looks like a heart.
I <3 you

OMG I <3 that movie we just saw!
από Sagwan 3 Δεκέμβριος 2008
 
24.
<3?
definition is very simple. <3? = do you love me?
A: why did u do that
B: cuz..
A: <3?
από bisouS_t 12 Ιανουάριος 2010
 
25.
<!3
Hax0r speak for "Ain't Got No Love for the Hoes"

!, in coding, generally means "no" or "not"

<3, as it were, is the leettext word for "love".
Man, <!3. That bitch can step!
από Denis Baldwin 12 Ιανουάριος 2004
 
26.
<3
A sideways scrotum, ballsack, skinpurse, gonads, children container. A heart? Pffft! don't you see one is lower than the other?
Oh that's so nice <3<3<3<3<3 (Heap of testopairs)
από asddsa 23 Απρίλιος 2010
 
27.
<3
Some say it is a heart..
however, it is clearly a Butt in a Cone.
Adrienne: I <3 you!
Gabbi: You butt in a cone me?!?! WTF?!
από G^2 20 Φεβρουάριος 2007
 
28.
<3
<3 has been so overused it doesn't even mean what it looks like anymore. People use it when they want to show someone they are happy with them. When you do something for someone and they just give you a <3 it doesn't mean much.
SkAtErChIkC: OMG I <3 YOU THANKIEEEEEES
somedude2: lol...
από Birdypwnsjoo 12 Μάιος 2006