A band that used to be good back in the Cheshire Cat days. Now they write shit songs that are way overplayed and constantly sung by my little 10-year-old brother.

Thank god they broke up.
Brother: Na na na, na na na, wooo.
Me: Oh dear lord.
από Flaming 14 Ιούνιος 2005
Blink182 is a rock/pop band.. used to be a bit more hardcore and relatively punkish, but never really punk. For one thing, you can understand the lyrics. Still pretty good band, just not punk. Sold out? Maybe. Who cares?
"Blink182 isn't punk. Neither are you. Shut up."
από Davey 15 Αύγουστος 2004
a poser "punk" band from SoCal that thinks that saying "fuck" 300 times in a song really makes them "grown up" and "tough". They are neither, and they ain't punk in the least. They started hitting the big time in the late 90s. Many of their songs are full of toilet humor. Their music is totally derivative and chumpy. Blink 182 sucks.
1. Blink 182 has songs with disgusting topics. "Fuck a Dog", and other tunes (like "Carousel - almost nothing but a string of profanities) should indicate to you a total lack of brains and maturity.

2. Carol sang out the lyrics to Blink 182's song "Carousel" in front of her parents. Ooooh, she thinks she's so rebellious! She's only looking like a fool.
από American TV watcher 6 Νοέμβριος 2007
Fucking awful music, rubbish lyrics, whiney vocals. And for everyone who is just gonna think "OMG HES ONLY LISTENED TO THE NEW BLINK", you're wrong. Old Blink sucks too.

Good drummer though
Blink 182 are total arse
από +44 and AVA are shit too 23 Αύγουστος 2007
To not be punk at all.
"This band sucks, they're so blink 182!"
από Boozy400 28 Αύγουστος 2006
A very weak band. They have/had a large fan base mainly because no one these days knows what good music is. There is almost no skill involved(except for the drumming which is great). Almost anyone could pick up a guitar or bass and play half their songs. Not punk, just bad.
person 1: hey look at me im so cool because i listen to crappy music like blink-182.

person 2: shutup and listen to some music that takes a bit of skill and concentration to create.
από punk_is_dead1111 9 Ιούνιος 2006
Regardless of their genre, punk or not, there is one truth about blink 182 that is of importance.

They are the whiniest, most overrated group in recent history.
This stems from the sand that they have in their vaginas.
Joe: blink 182 rules!
Bill: Are you serious?
Joe: Yeah, dude!
Bill: I think i just threw up in my mouth a little.
από Dano Magnum 5 Νοέμβριος 2006

Δωρεάν Ημερήσιο e-mail

Γράψε από κάτω τη διεύθυνση e-mail σου για να έχεις την δωρεάν Urban Λέξη Ημέρας κάθε πρωί!

Τα e-mail στέλνονται από τη διεύθυνση daily@urbandictionary.com. Ποτέ δεν θα σε σπαμάρουμε.

×