Top Definition
vb.---the act of,"Going Ludicrous On Cunt"
Im going out to meet a whore in my desperation to gloc!
#foop #fooc #gasoc #tear it up #fuck
από Drano 9 Αύγουστος 2006
a gun in the gangsta world
"grab your gloc when you see tupac!"
από Ashizzle 7 Φεβρουάριος 2005
Good Looking Old Chick... just like MILF but with no children... could be interchangeable with cougar
Check her out, she is a GLOC!
#synonyms: cougar #hott #sexy #good-looking #stunning
από hiltonheaddiver 22 Δεκέμβριος 2010
Gotta.Love.Orange.County.
1. SUMMER IN IRVINE IS ALREADY BOMB can't wait till everyone comes backkkkk :) GLOC: Gotta Love Orange County ♥

2.I'm at fashion island in Newport beach ... Literally Everyone is white! GLOC
#summer #orange county #love #lame #avi
από Aviraj Singh Soor 30 Ιούλιος 2012
slang word for penis
guy #1: dude did you see ethan in the locker room today?

guy#2: yeah dude he has a huge gloc!
#gloc #penis #large dick #schlong #glock
από hoodrat55 10 Ιανουάριος 2011
Short for Great Lol of China, remake of "Great Wall of China". It's used when you find something funny (it's not that commonly used though).
Loco: What clothes does a house wear?.... Address.

Mike: GLOC! good joke man!
#gloc #great #lol #of #china #glock #rofl #lmao
από wa1 4 Νοέμβριος 2007
Δωρεάν Ημερήσιο e-mail

Γράψε από κάτω τη διεύθυνση e-mail σου για να έχεις την δωρεάν Urban Λέξη Ημέρας κάθε πρωί!

Τα e-mail στέλνονται από τη διεύθυνση daily@urbandictionary.com. Ποτέ δεν θα σε σπαμάρουμε.

×